Naša ambicija NULA neodgovornog pijenja utvrđena je u našem prethodnom ESG programu, Zajedno prema NULI (TTZ). S evolucijom programa u Zajedno prema NULI i dalje (TTZAB), prilagodili smo našu razinu ambicija kako bismo uključili dodatne ciljeve i aktivnosti, s novim prekretnicama u 2030. godini.
Nastavit ćemo ispunjavati naše obveze Zajedno prema NULI, uključujući poticanje odgovornog ponašanja kroz naše robne marke, našu ambalažu i lokalna partnerstva. Uz to, ići ćemo dalje radeći prema novim ciljevima, uključujući 35% udjela u globalnom portfoliju za naše napitke s niskim sadržajem alkohola i bezalkoholna pića kako bismo dodatno proširili izbor potrošača.
2030 |
|
Uvođenje ponude s malo i bez alkohola na više tržišta kako bismo proširili naš portfelj i učinili ih pozitivnim i oslobađajućim izborom za potrošače
Dalje ugrađujemo odgovorno pijenje u našu ponudu vrijednosti za potrošače i klijente
Rad sa stručnjacima, partnerima i lokalnim zajednicama kako bismo omogućili odgovorne izbore i spriječili štetnu konzumaciju alkohola
Koristimo brendove za poticanje odgovornog ponašanja putem informacija i svijesti o učincima alkohola
Naš tim u Maleziji podupire vladine napore da promijeni način razmišljanja i ponašanje potrošača u vezi s vožnjom pod utjecajem alkohola u partnerstvu s nekoliko prevoznika. Kampanja je obeshrabrivala vožnju pod utjecajem alkohola nudeći ljudima snižene cijene vožnje kući nakon noćnog izlaska.
Kako bi podsjetio Šveđane da se suzdrže od alkohola tijekom plovidbe, Carlsberg Sweden napravio je podvodni bar na dnu mora.
We will continue delivering on our Together Towards ZERO commitments, including our target of ZERO carbon emissions at our breweries and a 30% reduction of our beer-in-hand footprint by 2030. In addition to this, we will go Beyond by working towards a new target to achieve net ZERO carbon emissions across our entire value chain by 2040.
We will continue on the path set forth in our Together Towards ZERO programme with yearly improvements in water efficiency and an industry-leading global target of 2.0 hl/hl in water usage, while maintaining our 1.7 hl/hl target for breweries in areas of high water risk.
Protecting the health and safety of our people in all work activities is a core value to the way we run our business. We believe that all accidents are preventable and that a ZERO Accidents Culture is essential to a safe working environment.